مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 09:352020-02-22اجتماعي

سرشماری بیش از 29 هزار قطعه پرنده در استان تهران


معاون فنی حفاظت محیط زیست استان تهران از پایان برنامه سرشماری زمستانه پرندگان آبزی و کنار آبزی استان تهران خبر داد و گفت: 29 هزار و 720 قطعه پرنده سرشماری شدند.

- معاون فنی حفاظت محیط زیست استان تهران از پایان برنامه سرشماری زمستانه پرندگان آبزی و کنار آبزی استان تهران خبر داد و گفت: 29 هزار و 720 قطعه پرنده سرشماری شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهرداد کتال محسنی با اشاره به اینکه هرساله سرشماری زمستانه پرندگان آبزی و کنار آبزی مهاجر در یک برنامه هماهنگ و با راهبری اداره نظارت بر امور حیات وحش استان با همکاری کارشناسان پرنده شناس همگام با کل کشور انجام می شود، گفت: اطلاعات و نتایج حاصل از سرشماری بلندمدت پرندگان آبزی و کنار آبزی مهاجر، به عنوان پایه و اساس بررسی اندازه و روند تغییرات جمعیتی در برنامه های حفاظتی و مدیریتی جمعیت پرندگان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه این برنامه سرشماری در فاصله زمانی 21 دی تا 8 بهمن و با ابزار تلسکوپ و دوربین های چشمی برای دستیابی به حداکثر اهداف پیش بینی شده در 8 سایت مهم استان انجام شد، تصریح کرد: این هشت سایت شامل دریاچه سد لتیان و رودخانه حفاظت شده جاجرود، قسمت هایی از پهنه های استخر پرورش ماهی عشق آباد و آبگیر فصلی قنبرآباد، دریاچه سد ماملو در مجموعه حفاظتی جاجرود، بندعلیخان و آبگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرشماری بیش از 29 هزار قطعه پرنده در استان تهران

سرشماری بیش از 29 هزار قطعه پرنده در استان تهران