مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 09:002020-02-22بين الملل

سازمان ملل: مذاکرات پیرامون آتش بس در لیبی در مسیر درست است


نماینده ویژه سازمان ملل در لیبی با بیان این که مذاکرات طرف های درگیر پیرامون آتش بس در لیبی در مسیر درست قرار دارد، اعلام کرد، این مذاکرات با موانع مربوط به نقض های تحریم تسلیحاتی لیبی و آتش بسی که ماه میلادی گذشته اعلام شد، - نماینده ویژه سازمان ملل در لیبی با بیان این که مذاکرات طرف های درگیر پیرامون آتش بس در لیبی در مسیر درست قرار دارد، اعلام کرد، این مذاکرات با موانع مربوط به نقض های تحریم تسلیحاتی لیبی و آتش بسی که ماه میلادی گذشته اعلام شد، روبرو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غسان سلامه، نماینده ویژه سازمان ملل در لیبی در مصاحبه با خبرگزاری رویترز در حاشیه مذاکرات نظامی ژنو اظهارات مذکور را ایراد کرد و از بازگشت فائز السراج، نخست وزیر دولت وفاق ملی لیبی به میز مذاکرات کمیته نظامی خبر داد و گفت، در حال حاضر این مذاکرات در مسیر درست خود قرار دارد.

این مقام بین المللی گفت: این مذاکرات کمیته نظامی مشترک لیبی پس از رایزنی های مستمر از سر گرفته شده و نشست های این کمیته در چارچوب وظایفش ادامه خواهند داشت.

این نوع از مذاکرات در این سطح برای نخستین بار در حال انجام است و فائز السراج با تماس مستقیم با هیئت سازمان ملل تصمیم به از سر گیری این مذاکرات گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: مذاکرات پیرامون آتش بس در لیبی در مسیر درست است

سازمان ملل: مذاکرات پیرامون آتش بس در لیبی در مسیر درست است