مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 08:002020-02-22سياسي

برگزاری انتخابات در فارس با کمترین مشکل


رییس هیئت بازرسی استان فارس با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس و میان دوره ای خبرگان رهبری در استان، عنوان کرد که روند برگزاری انتخابات در فارس با کمترین مشکل همراه بود.

- ایسنا/فارس رییس هیئت بازرسی استان فارس با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس و میان دوره ای خبرگان رهبری در استان، عنوان کرد که روند برگزاری انتخابات در فارس با کمترین مشکل همراه بود.

عبدالرضا قاسمپور در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: با تدابیر و تمهیداتی که در ستاد امنیت انتخابات و شورای تامین استان و هم مباحث پیشگیرانه در هیئت بازرسی فارس اتخاذ شد، این هیئت در 36 شهرستان فارس فعال بود.

او افزود: بازرسان ویژه ای در قالب تیم های دو و سه نفره به همه شهرستانهای استان به ویژه شهرستان هایی که حساسیت ها بشتر و رقابت ها شدیدتر بود، اعزام کردیم.

رییس هیئت بازرسی استان فارس با بیان اینکه شاهد حضور مردم در شهرستان ها با کمترین مشکل بودیم، عنوان کرد: بازرسین ثابت را در شعب پیش بینی کرده بودیم.

قاسمپور با بیان اینکه مشکلی جز تخلفات انتخاباتی نداشتیم، گفت: موارد به بازرسین ویژه ارجاع داده شده است.

او خاطرنشان کرد: تخلفاتی که از ناحیه داوطلبان، هواداران و عوامل برگزار کننده انتخابات محرز شود مطابق با قانون انتخابات بررسی و برخورد قانونی انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات در فارس با کمترین مشکل

برگزاری انتخابات در فارس با کمترین مشکل