مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:502020-02-22سياسي

حضور 267 ناشر و نمایندگی در نمایشگاه زاهدان/ استمرار برپایی نمایشگاه های استانی


مدیر عامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی گفت: بیست و یکمین دوره نمایشگاه کتاب استان سیستان و بلوچستان (زاهدان) با حضور 267 ناشر و نمایندگی از سراسر کشور و 11 ناشر از استان و همچنین با شرکت 10 ناشر حوزه نشر الکترونیک روز شنبه(3 اسفند ماه) افتتاح می شود.

- قادر آشنا مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره برگزاری نمایشگاه های کتاب استانی در سه استان باقیمانده تا پایان سال و شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: امروز قرار است نمایشگاه کتاب زاهدان افتتاح شود و ما هم برای این مراسم در زاهدان هستیم.

وی گفت: 5 اسفند نمایشگاه استانی کتاب در قزوین و 11 اسفند در ارومیه نمایشگاه دیگری برگزار خواهد شد تا پرونده نمایشگاه های استانی بسته شود.

تا این لحظه هشداری به جهت لغو نمایشگاه های استانی به دلیل شیوع ویروس کرونا دریافت نکرده ایم، اما اگر دستور بدهند قطعا برای مقابله، این کار را انجام می دهیم.

وی اضافه کرد: برای نمایشگاه زاهدان هشداری دریافت نشده اما چنانچه موضوعی باشد، همراهی خواهیم کرد.

این گزارش اضافه می کند، بیست و یکمین دوره نمایشگاه کتاب استان سیستان و بلوچستان (زاهدان) با حضور 267 ناشر و نمایندگی از سراسر کشور و 11 ناشر از استان و همچنین با شرکت 10 ناشر حوزه نشر الکترونیک روز شنبه(3 اسفند ماه) ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 267 ناشر و نمایندگی در نمایشگاه زاهدان/ استمرار برپایی نمایشگاه های استانی

حضور 267 ناشر و نمایندگی در نمایشگاه زاهدان/ استمرار برپایی نمایشگاه های استانی