مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:462020-02-22سياسي

استاندار آذربایجان شرقی ازحضور گسترده مردم درانتخابات قدردانی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است: مردم عزیز و همیشه در صحنه آذربایجان شرقی حضور پرشور شما در جشن ملی دوم اسفند، بار دیگر تحسین و شادی دوستداران انقلاب اسلامی و یأس و ناامیدی بدخواهان و کینه ورزان را برانگیخت و عزم و اراده پولادین تان را برای حرکت در مسیر توسعه، پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی متجلی ساخت.

قطعاً پیروز اصلی این انتخابات، شما مردم آگاه و زمان شناس هستید که به رغم توطئه ها و تلاش های دشمنان، نشان دادید که درخت تناور جمهوری اسلامی ایران در 41 سالگی خود همچنان در مسیر رشد، شکوفایی و بالندگی است.

لازم می دانم از کلیه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، معتمدان و اقشار مختلف مردم و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند، قدردانی کنم.

همچنین از همه تشکل ها، گروه ها و سلایق سیاسی، نخبگان و گروه های مرجع و مورد اعتماد مردم و اصحاب رسانه و مطبوعات استان بویژه صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی که دوشادوش یکدیگر به صحنه آمده و در ترغیب مردم به حضور گسترده در پای صندوق های رأی نقش آفرینی کردند، تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان شرقی ازحضور گسترده مردم درانتخابات قدردانی کرد

استاندار آذربایجان شرقی ازحضور گسترده مردم درانتخابات قدردانی کرد