مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:452020-02-22اقتصادي

چرا جشنواره تجسمی فجر جریان ساز نیست؟/دبیر جشنواره پاسخ داد


ابراهیم حقیقی که دبیری دوازدهمین جشنواره تجسمی فجر را بر عهده دارد، امیدوار است قیمت گذاری و فروش آثار هنرمندان که برای نخستین بار در این دوره اتفاق افتاده، - ابراهیم حقیقی که دبیری دوازدهمین جشنواره تجسمی فجر را بر عهده دارد، امیدوار است قیمت گذاری و فروش آثار هنرمندان که برای نخستین بار در این دوره اتفاق افتاده، منجر به رونق این جشنواره جوان شود.

حقیقی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که چرا جشنواره تجسمی فجر همانند سایر جشنواره های فجر آن گونه که باید جریان ساز نیست، خاطرنشان کرد: این موضوع همیشه در جلسات شوراهای جشنواره مطرح بوده است و امسال تلاش کردیم با ایجاد تغییراتی از جمله قیمت گذاری آثار در این مسیر حرکت کنیم که البته باید منتظر بمانیم و ببنیم که تجربه موفقی خواهد بود یا نه.

او ادامه داد: درباره جشنواره های سینما و تئاتر این اتفاق میافتد و هنرمندان پس از اینکه در جشنواره شرکت می کنند منتظر فروش آثارشان هستند؛ اما در حوزه تجسمی این اتفاق نمی افتاد، صرفا نمایشگاهی برگزار می شد، هنرمند اثرش را ارائه می داد و بعد به دنبال این می رفت که اثرش را در گالری های بفروشد.

بر همین اساس هم امیدواریم که شاید قیمت گذاری و فروش آثار هنرمندان توسط جشنواره به نوعی عامل موفقیت و رونق جشنواره نیز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا جشنواره تجسمی فجر جریان ساز نیست؟/دبیر جشنواره پاسخ داد

چرا جشنواره تجسمی فجر جریان ساز نیست؟/دبیر جشنواره پاسخ داد