مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:362020-02-22سياسي

امام جمعه اراک از حضور مردم در انتخابات تقدیر کرد


آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ملت سلحشور ایران اسلامی به خصوص استان مرکزی با حضور آگاهانه و پر شور خود در انتخابات بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کردند و عشق و علاقه خود را به ارزش های نظام اسلامی فریاد زدند.

وی ادامه داد: حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق های رای نتیجه بلوغ سیاسی و فکری مردم است و در هر شرایطی که دشمنان نظام اسلامی سعی در ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت داشتند مردم شهید پرور و انقلابی با حضور خود در مناسبت های اجتماعی و سیاسی به خصوص صحنه انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به اینکه ملت غیور ایران اسلامی با حضور خود در انتخابات دشمنان را مایوس کرده اند، بدخواهان نظام همه برنامه های خود را در نتیجه انتخابات و تفرقه افکنی بین احزاب سیاسی به کار گرفته اند و بنابراین ملت فهیم ایران اسلامی باید نسبت به این مهم هوشیار باشند و با تقویت وحدت و همدلی بین یکدیگر و پرهیز از اقدامات خودسرانه و بی اساس آب در آسیاب دشمن نریزند.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: ملت غیرتمند ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور خود در انتخابات دوم اسفندماه، حماسه ای به یادماندنی خلق کرد و عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه به جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اراک از حضور مردم در انتخابات تقدیر کرد

امام جمعه اراک از حضور مردم در انتخابات تقدیر کرد