مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:202020-02-22پزشكي

سارس کشنده تر از کروناویروس جدید بود


مقاله جدید مرکز کنترل و پیشگیری از امراض چین (CCDC) نشان می دهد که بیشتر موارد کروناویروس خفیف بوده و افراد بزرگسال و سایر افراد دارای مشکلات سلامتی و بیماری های دیگر در بالاترین میزان خطر قرار دارند.

- مقاله جدید مرکز کنترل و پیشگیری از امراض چین (CCDC) نشان می دهد که بیشتر موارد کروناویروس خفیف بوده و افراد بزرگسال و سایر افراد دارای مشکلات سلامتی و بیماری های دیگر در بالاترین میزان خطر قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم اپیدمیولوژی واکنش اضطراری کروناویروس CCDC مطالعه ای را انجام داده است که در آن تمام موارد تایید شده ابتلا به کروناویروس جدید تا 11 فوریه سال 2020 میلادی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده اند.

به تازگی کارشناسان، کروناویروس جدید را SARS-CoV-2 نامگذاری کرده اند و بیماری ناشی از ابتلا به این ویروس نیز کووید-19 نام گرفته است.

در مطالعه جدید تیم تحقیقاتی مرکز کنترل و پیشگیری از امراض چین اطلاعات پزشکی تمام مبتلایان به کووید-19 را که سیستم اطلاعاتی عفونی چین ثبت کرده بود، استخراج کرد.

این تجزیه و تحلیل ها شامل موارد زیر بوده است: - خلاصه ای از مشخصات بیمار - تجزیه و تحلیل شیوع ویروسی بر اساس سن و جنس - محاسبه مرگ و میر و میزان مرگ و میر مبتلایان - تجزیه و تحلیل گسترش ویروسی در طول زمان و فضای جغرافیایی - منحنی اپیدمیولوژیک یا نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارس کشنده تر از کروناویروس جدید بود

سارس کشنده تر از کروناویروس جدید بود