مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:202020-02-22بين الملل

اعتراضات هنگ کنگ 7 ماهه شد


معترضان هنگ کنگی که بسیاری از آنها لباس سیاه به تن داشتند و از بیم انتشار ویروس کرونای جدید ماسک روی صورت گذاشته بودند، روز جمعه برای بزرگداشت هفتمین ماه اعتراضات از زمان حمله اوباش مسلح علیه معترضان ضد دولتی تحصن کردند.

- معترضان هنگ کنگی که بسیاری از آنها لباس سیاه به تن داشتند و از بیم انتشار ویروس کرونای جدید ماسک روی صورت گذاشته بودند، روز جمعه برای بزرگداشت هفتمین ماه اعتراضات از زمان حمله اوباش مسلح علیه معترضان ضد دولتی تحصن کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، معترضان در دست کم دو منطقه گردهم آمدند که شامل یک گردهمایی بیش از 100 نفری در نزدیکی ایستگاه قطار یوئن لونگ در قلمروهای جدید و نزدیک مرز با چین می شود جایی که بیش از 100 مرد با لباس سفیدرنگ در 21 ژوییه 2019 با فعالان سیاهپوش و عابران پیاده درگیر شدند.

پلیس به دلیل عدم اقدام مناسب برای جلوگیری از حملات و عدم دستگیری مهاجمان در آن زمان به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

معترضان روز جمعه شعارهایی از جمله هنگ کنگ را آزاد کنید! انقلابی برای دوران ما و استقلال هنگ کنگ، تنها راه برون رفت! سر می دادند.

یکی از معترضان که لباس سیاه بر تن داشت در محل گردهم آیی در ایستگاه مترو کازوی بی در جزیره هنگ کنگ گفت: ما هرگز آنچه را که در 21 ژوییه اتفاق افتاد، فراموش نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات هنگ کنگ 7 ماهه شد

اعتراضات هنگ کنگ 7 ماهه شد