مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:152020-02-22سياسي

حضور پرشور مردم در انتخابات، دوم اسفند را به جشن ملی تبدیل کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در این پیام آورده است: حضور گسترده مردم در انتخابات دوم اسفند، برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار میهن عزیز اسلامی رقم زد.

پیام ادامه یافته است: حماسه ای سترگ و سرنوشت ساز که در برهه حساس کنونی و در اوج شرارت ها و دشمنی ها برعلیه انقلاب اسلامی شکل گرفت و با ترسیم افق های روشن و پرامید برای آینده کشور، جلوه های زیبایی از نمود مشارکت سیاسی و قدرت مردمی نظام را در معرض دید جهانیان قرار داد.

استاندار قم تاکید کرد: این جانب خدای بزرگ را بر هوشیاری و وظیفه شناسی این ملت غیور سپاس گفته، بر خود لازم می دانم از حضور پرشور مردم فهیم استان قم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، خاصه مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه و علمای معزز که با حضور آگاهانه خویش و دعوت پرشور مردم برای حضور در این عرصه سرنوشت ساز، به خلق این حماسه عظیم و به یادماندنی کمک کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

در ادامه این پیام آمده است: همچنین به نوبه خود از زحمات تمام عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات در استان اعم از مسئولان ستاد انتخابات استان و شهرستان، هیات های محترم اجرایی، نظارت، بازرسی، فرماندار محترم، بخشداران، نامزدهای محترم و اعضای ستادها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم در انتخابات، دوم اسفند را به جشن ملی تبدیل کرد

حضور پرشور مردم در انتخابات، دوم اسفند را به جشن ملی تبدیل کرد