مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:062020-02-22سياسي

روزنامه سراسری 19 دی قم انتشار خود را متوقف کرد


مدیر مسئول و سردبیر این روزنامه در این خصوص نوشت: روزنامه 19دی با انتشار 21 سال فعالیت مستمر و بی وقفه، امروز مجبور است با همه علاقمندانش و دلسوزان جامعه رسانه ای استان، حتی شده به طور موقت، خداحافظی تلخی داشته باشد و کرکره انتشار مکتوب روزنامه را پایین بکشد.

مرتضی داستانی از روزنامه نگاران پیشکسوت و در حال حاضر نیز مدیرعامل خانه مطبوعات قم است، گفت: این وداع تلخ قرار بود یکماه پیش اتفاق بیفتد.

بدنبال - به تعبیر وی - هجمه ناجوانمردانه جریان زر و زور و تزویر به 19دی، این اتفاق به تأخیر افتاد و با توجه به رسالتی که برای رونق بخشیدن به انتخابات به عهده داشتیم به بعد از انتخابات موکول شد.

وی ادامه داد: روزنامه 19دی در این سال ها تلاش کرد در ایفای رسالتی که بر دوش دارد، همواره بر مدار حق و حقیقت حرکت کرده و از حق گویی و حق جویی واهمه ای نداشته باشد و با همه توان از افرادی که مورد ظلم و ستم قرار می گیرند حمایت کند و به اندازه توان خود روشنایی بر تاریکی های جامعه بتاباند، عیب و ایرادها را بازگوید و مروج خوبی ها باشد.

البته ممکن است در این راه بعضا دچار لغزش و خطا شده باشد ولی بی تردید از روی عمد نبوده است.

به گفته وی، در این سال ها، مورد لطف و از دیگر سو بی مهری خیلی ها قرار گرفتیم؛ برخی با حمایت های معنوی خود ما را شرمنده خود کردند؛ بعضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه سراسری 19 دی قم انتشار خود را متوقف کرد

روزنامه سراسری 19 دی قم انتشار خود را متوقف کرد