مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:052020-02-22ورزشي

پرسپولیس استوکس را جریمه می کند؟


با توجه به بی انضباطی بازیکن ایرلندی پرسپولیس به نظر می رسد مسوولان این باشگاه به زودی این مهاجم را با جریمه سنگین روبه رو خواهد کرد.

- با توجه به بی انضباطی بازیکن ایرلندی پرسپولیس به نظر می رسد مسوولان این باشگاه به زودی این مهاجم را با جریمه سنگین روبه رو خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنتونتی استوکس ایرلندی که در نقل و انتقالات نیم فصل با قراردادی نزدیک به 250 هزار دلار (برای یک نیم فصل) به جمع پرسپولیسی ها اضافه شد، چند روزی است که در تمرین این تیم شرکت نمی کند.

زمانی که کاروان پرسپولیس پس از تساوی برابر شارجه امارات از دوبی به تهران بازگشت این مهاجم ایرلندی از سرمربی تیم مرخصی یک روزه گرفت تا دیداری با خانواده اش داشته باشد.

طبق قرار از پیش تعیین شده و بلیتی که باشگاه برای او تهیه کرده بود قرار بود استوکس با پرواز ساعت 8 صبح جمعه به تهران برگردد اما او به فرودگاه نرفت و در نهایت هم به تهران نیامد.

مهاجم ایرلندی پرسپولیس دلیل این کارش را خواب ماندن عنوان کرده و از طرف دیگر به مسوولان پرسپولیس قول داده بود تا در اسرع وقت با اولین پرواز عازم تهران شود.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا در جریان دیداری حساس از هفته بستیم لیگ برتر باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود و حالا به خاطر غیبت چند روزه استوکس این مهاجم قطعا در دیدار فردا به میدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس استوکس را جریمه می کند؟

پرسپولیس استوکس را جریمه می کند؟