مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:052020-02-22اقتصادي

ارائه راهکارهای افزایش مقاومت برشی دستکش های ایمنی در چالش نوآوری


یکی از شرکت های تولیدکننده تخصصی پوشاک و محصولات ایمنی کار درصدد است تا با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو چالش نوآوری افزایش مقاومت برشی لایه های پلیمری در دستکش ایمنی را برگزار کند.

- یکی از شرکت های تولیدکننده تخصصی پوشاک و محصولات ایمنی کار درصدد است تا با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو چالش نوآوری افزایش مقاومت برشی لایه های پلیمری در دستکش ایمنی را برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه چالش های نوآوری و فناوری نانو با هدف توسعه راهکارهای حل مشکلات صنعتی و رفع نیازهای فناورانه کشور، یکی از شرکت های تولیدکننده تخصصی پوشاک و محصولات ایمنی کار با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو اقدام به برگزاری چالش نوآوری در پلتفرم آی چلنج به منظور ارائه راهکارهایی مبتنی بر فناوری نانو جهت افزایش مقاومت برشی لایه های پلیمری در دستکش ایمنی کرده است.

آمارها نشان می دهند که بخش بزرگی از حوادث حین کار ناشی از عدم استفاده از البسه کار ایمن است و این درحالی است که دست ها و انگشتان از آسیب پذیرترین اعضای بدن هستند.

به همین منظور برای حفاظت از دست و انگشتان در عین راحتی افراد در حین کار و فعالیت مطابق با استانداردهای محیط کار باید از دستکش های ایمنی مناسب استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه راهکارهای افزایش مقاومت برشی دستکش های ایمنی در چالش نوآوری

ارائه راهکارهای افزایش مقاومت برشی دستکش های ایمنی در چالش نوآوری