مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:002020-02-22اجتماعي

برخی دروس به زبان خارجی تدریس شود/زبان انگلیسی در فوق برنامه مدارس دنبال شود


سرپرست سابق سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه با حذف آموزش زبان انگلیسی از مدرسه مخالفم اما باید برای جبران آن راهکارهایی هم اندیشیده شود و برخی درس ها هم به زبان خارجی تدریس شود گفت: - سرپرست سابق سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه با حذف آموزش زبان انگلیسی از مدرسه مخالفم اما باید برای جبران آن راهکارهایی هم اندیشیده شود و برخی درس ها هم به زبان خارجی تدریس شود گفت: در واقع یکسری زمان هایی برای فعالیت های پرورشی و فوق برنامه داریم که زبان انگلیسی هم می تواند جزیی از آن باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حیدر تورانی در پاسخ به اینکه حلقه مفقوده زبان آموزی در نظام آموزشی کجاست؟ اظهار کرد: باید ابتدا به چرایی آموزش زبان توجه کنیم که به خوبی تببین نشده است.

وی افزود: اوایل دهه 80 خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و ایشان نکاتی داشتند که راهبردهای ما را تعیین می کند، کلیات مشخص است.

ایشان فرمودند زبان عربی را یاد نمی گیریم که فقط با عرب زبان ها صحبت و ارتباط برقرار کنیم، بلکه قرار است دانش آموزان از کتب مرجع چون قرآن و نهج البلاغه بهره مند شوند.

سرپرست سابق سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به اینکه زبان انگلیسی هم همینطور است و دانش آموزان باید بتوانند متون علمی را متوجه شوند و درک مطلب خوبی داشته باشند گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی دروس به زبان خارجی تدریس شود/زبان انگلیسی در فوق برنامه مدارس دنبال شود

برخی دروس به زبان خارجی تدریس شود/زبان انگلیسی در فوق برنامه مدارس دنبال شود