مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 06:502020-02-22بين الملل

واشنگتن پست: ترامپ شخصا خواستار عدم انتشار کتاب بولتون شد


روزنامه واشنگتن پست گزارش کرده است که دونالد ترامپ به طور شخصی خواستار منع انتشار کتاب جان بولتون شده و به کارمندان خود گفته که فکر می کند این مشاور امنیت ملی سابق یک خائن است.

- روزنامه واشنگتن پست گزارش کرده است که دونالد ترامپ به طور شخصی خواستار منع انتشار کتاب جان بولتون شده و به کارمندان خود گفته که فکر می کند این مشاور امنیت ملی سابق "یک خائن" است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افراد آگاه از این مساله به روزنامه واشنگتن پست گفته اند، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به طور مستقیم در این روند مشارکت داشته و بر این باور است که هرچه درباره امنیت ملی به جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق خود گفته، محرمانه بوده و نباید منتشر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری هیل، کاخ سفید ماه گذشته میلادی نیز در راستای منع انتشار کتاب بولتون اقدام کرده و در نامه ای نوشته بود که این کتاب شامل حجم قابل توجهی از اطلاعات محرمانه است.

با این حال در این نامه آمده بود که کاخ سفید به همکاری با بولتون برای مطمئن شدن از توانایی اش برای بیان داستان خود به طوری که از امنیت ملی آمریکا حفاظت شود ، ادامه خواهد داد.

واشنگتن پست در گزارش خود آورده است که ترامپ به وکلای خود گفته، کتاب تازه بولتون به نام اتاقی که در آن اتفاق افتاد نباید پیش از انتخابات ماه نوامبر منتشر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن پست: ترامپ شخصا خواستار عدم انتشار کتاب بولتون شد

واشنگتن پست: ترامپ شخصا خواستار عدم انتشار کتاب بولتون شد