مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 06:352020-02-22سياسي

مشارکت پرشور در انتخابات سربلندی کشور عزیزمان را قوت بخشید


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در پیامی اعلام کردند: مشارکت پرشور در جشن ملی انتخابات حماسه ای به یادماندنی رقم زده و سربلندی کشورمان را قوت بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و اکبر بهنام جو استاندار اردبیل با صدور پیام مشترکی از حضور باشکوه مردم استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

در این پیام آمده است: حمد و سپاس بی کران به درگاه پروردگار منان که حضور چشمگیر ملت بزرگ ایران و از جمله مردم ولایی استان اردبیل در انتخابات امروز، شکوه جاودانه ای را آفرید و برگ زرین دیگری بر افتخارات این سرزمین الهی افزود.

آری گام های استوار، عزم راسخ و مشارکت پرشعور مردان و زنان غیور استان مان در جشن ملی انتخابات، که با درک صحیح شرایط حساس فعلی، در پاسخ به ندای خیرخواهانه رهبر معظم انقلاب، همدل و همراه با خیل عظیم دیگر ایرانیان سلحشور، در پای صندوق های رأی حاضر شدند و حماسه ای به یادماندنی رقم زدند سربلندی کشور عزیزمان را قوت بخشید و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را مایوس تر ساخت.

ضمن ادای احترام به ارواح مطهر شهدا که با نثار خون پاک شان، عزت، استقلال و آزادی را برای همه ما به ارمغان آوردند، از حضور دریاوار اهالی و نیز از زحمات خالصانه تمامی دست اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت پرشور در انتخابات سربلندی کشور عزیزمان را قوت بخشید

مشارکت پرشور در انتخابات سربلندی کشور عزیزمان را قوت بخشید