مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 06:302020-02-22پزشكي

تمهیدات لازم جهت حفظ سلامت دانشجویان خوابگاهی در علوم پزشکی تهران


معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: تمهیدات لازم جهت حفظ سلامت و مقابله با شیوع ویروس کرونا در خوابگاه های دانشجویی پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر محمدحسین پورغریب، دستورالعمل حفظ سلامت و مقابله با شیوع ویروس کرونا در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه را تشریح کرد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران از ارسال دستورالعمل کشوری پیشگیری از کرونا به مدیریت های تحت پوشش این معاونت خبر داد و گفت: در معاونت دانشجویی فرهنگی اقداماتی صورت گرفته است که از آن جمله می توان به برگزاری دوره آنلاین آموزش مقابله با ویروس کرونا با همکاری سازمان نظام پزشکی کل کشور اشاره کرد.

پورغریب در پاسخ به این پرسش که چگونه می توانیم ریسک ابتلا به ویروس کرونا را کاهش دهیم، توصیه کرد: کلیه دانشجویان ساکن خوابگاه که دچار علائم بیماری کرونا چون تب، سرفه خشک، تنگی نفس و ضعف عمومی هستند، باید در اسرع وقت به مرکز بهداشت کوی دانشگاه مراجعه و از سلامت خود اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: به همین منظور کادر درمانی و تجهیزات و داروهای مورد نیاز بصورت شبانه روزی در مرکز بهداشت خوابگاه کوی مستقر خواهند بود و افرادی که در مناطق شیوع این بیماری حضور داشته و یا دارای علائم این بیماری باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم جهت حفظ سلامت دانشجویان خوابگاهی در علوم پزشکی تهران

تمهیدات لازم جهت حفظ سلامت دانشجویان خوابگاهی در علوم پزشکی تهران