مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 06:302020-02-22پزشكي

مورد مشکوکی از کرونا در چهارمحال وبختیاری مشاهده نشده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون مورد مشکوکی از ابتلاء به ویروس کرونا در استان گزارش نشده است.

- مجید شیرانی افزود: خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته و رعایت نکات بهداشتی از سوی شهروندان تاکنون مورد مشکوکی از ابتلاء به ویروس کرونا در استان گزارش نشده است.

وی با اشاره به ضرورت استمرار اطلاع رسانی و آموزش همگانی و رعایت نکات بهداشتی برای ادامه روند پیشگیری از کرونا ویروس اظهار داشت : همچنان کلیه بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی و تیم های واکنش سریع در آمادگی کامل به سر می برند.

شیرانی افزود: به شهروندان توصیه می شود ضمن رعایت نکات بهداشتی از جمله شست و شوی صحیح و منظم دست ها از تماس نزدیک، دست دادن و روبوسی با افراد دارای علائم شبه آنفولانزا جدا خودداری نمایند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در ادامه از افراد با مشکلات حاد تنفسی نیز خواست از حضور در اماکن تجمعی خود داری و با استراحت در منزل و انجام مراقبت های لازم برای درمان بیماری های ویروسی از انتقال بیماری به سایرین پیشگیری کنند.

شیرانی همچنین از شهروندان خواست بدون توجه به شایعات منتشر شده در فضای مجازی، اخبار مرتبط به حوزه سلامت را از طریق مراجع معتبر دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد مشکوکی از کرونا در چهارمحال وبختیاری مشاهده نشده است

مورد مشکوکی از کرونا در چهارمحال وبختیاری مشاهده نشده است