مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 06:052020-02-22سياسي

استاندار هرمزگان از حضور حماسی مردم در انتخابات قدر دانی کرد


فریدون همتی دراین پیام آورده است: دوم اسفند ماه سال 98 تجلی دیگری از حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق های رأی بود و مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی استان هرمزگان نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور، بار دیگر با مشارکت گسترده در انتخابات، حماسه ساز شدند.

وی ادامه داد:مردم با این حضور یک بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، لبیک گفتند و برای سرافرازی ایران اسلامی به صحنه آمدند و شکوه عظمت کشورمان را به جهانیان نشان دادند.

به گفته وی هرمزگانی های غیور و دلاور با رقم زدن حماسه حضور در انتخابات از کنار آب های نیلگون خلیج فارس، ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی مجدد از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پایبندی و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشته و توطئه های استکبار را خنثی کردند.

وی صتریح کرد: نتیجه این مشارکت گسترده مردم در انتخابات، تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل مجلسی قوی با پشتوانه گسترده آرای مردم است که روند رشد و پیشرفت کشور را با سرعت بیشتری به پیش خواهد برد.

وی درپایان یاد آور شد: از حضور حماسی و مشارکت گسترده مردم شریف استان هرمزگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تشکر و قدردانی می نمایم و قطعا این حضور موجب توسعه روزافزون این استان سرشار از استعداد و ظرفیت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان از حضور حماسی مردم در انتخابات قدر دانی کرد

استاندار هرمزگان از حضور حماسی مردم در انتخابات قدر دانی کرد