مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 06:002020-02-22پزشكي

موردی مشکوک به کرونا در مشهد بستری نیست


فیلمی که در فضای مجازی دست به دست می شود و ادعا می کند یک نفر مبتلا به کرونا در مشهد بستری شده، مربوط به شخصی است که دچار مشکلات تنفسی شده و به بیمارستان منتقل شده، - حمیدرضا رحیمی در  گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد در رابطه با دست به دست شدن فیلمی در فضای مجازی که ادعا می کند بیماری مشکوک به کرونا در مشهد قرنطینه شده، با رد این ادعا، اظهار کرد: این فرد مبتلا به مشکلات تنفسی است و به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شده، ان شاء الله آنفوانزا است.

رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه ما افراد مبتلا به آنفوانزا را نیز به همین شیوه منتقل می کردیم، متذکر شد: هر کسی که مشکلات تنفسی ویژه داشته باشد یک سری اقداماتی طبق دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت انجام می دهیم.

وی افزود: تشخیص کرونا با اثبات یک سری علائم و رد یک سری علل است، این فیلمی که در فضای مجازی دست به دست می شود فقط مربوط به شخصی است که دچار مشکلات تنفسی شده و به بیمارستان منتقل شده، این به معنای کرونا داشتن این فرد نیست.

رحیمی افزود: قرار بر این است افراد مبتلا به کرونا در مشهد به قرنطینه سطح یک در دو بیمارستان قائم(عج) و امام رضا(ع) برای مراقبت های عفونی بستری شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی مشکوک به کرونا در مشهد بستری نیست

موردی مشکوک به کرونا در مشهد بستری نیست