مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 04:452020-02-22دانش

زنجان میزبان همایش ملی اندیشه ها و فناوری های نوین علوم جغرافیایی


دومین همایش ملی اندیشه ها و فناوری های نوین در علوم جغرافیایی طی 7 اسفندماه در دانشگاه زنجان برگزار می شود که مهلت ثبت نام و ارسال مقالات به کنفرانس تا پنجم اسفندماه تمدید شد.

- ایسنا/زنجان دومین همایش ملی اندیشه ها و فناوری های نوین در علوم جغرافیایی طی 7 اسفندماه در دانشگاه زنجان برگزار می شود که مهلت ثبت نام و ارسال مقالات به کنفرانس تا پنجم اسفندماه تمدید شد.

دومین همایش ملی اندیشه ها و فناوری های نوین در علوم جغرافیایی برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی جدیدترین متدهای اجرایی و پژوهشی انجام یافته که در علوم جغرافیایی مبتنی بر تکنولوژی های نوین شامل سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS)، سنجش از دور (RS)، سیستم های تعیین موقعیت جهانی (GPS)، موبایل GIS، وب جی.

آی.

اس (WEBGIS)، پرنده های بدون سرنشین و پهپادها (UAV) و کاربرد اندیشه ها و فناوری های نوین در توسعه و ترویج فرهنگ مدیریت شهری نوین و تبین جایگاه این فناوری ها در بهینه سازی پژوهش های جغرافیایی در مرکز همایش های بین المللی غدیر دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

محورهای این همایش شامل مدیریت جامع شهری، محیط زیست، جغرافیای پزشکی، جغرافیای سیاسی، طبیعت گردی (اکوتوریسم)، ژئوموفولوژی، آب و هواشناسی (اقلیم شناسی)، برنامه ریزی و آمایش سرزمین، برنامه ریزی شهری، برنامه ریزی روستایی، برنامه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان میزبان همایش ملی اندیشه ها و فناوری های نوین علوم جغرافیایی

زنجان میزبان همایش ملی اندیشه ها و فناوری های نوین علوم جغرافیایی