مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 04:402020-02-22اقتصادي

چهارمحال و بختیاری رتبه سوم در کاهش تصادفات جاده ای کشور


رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری یک درصد از تصادفات کشور را به خود اختصاص داده است و رتبه سوم در کاهش تصادفات در بین 31 استان کشور را از آن خود کرده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری یک درصد از تصادفات کشور را به خود اختصاص داده است و رتبه سوم در کاهش تصادفات در بین 31 استان کشور را از آن خود کرده است.

غلامعلی نوربخش در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: براساس اعلام پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری آمار فوتی های ناشی از تصادفات در 10 ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته 9 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به کاهش تعداد مجروحان تصادف در مقایسه با سال گذشته، افزود: تعداد مجروحان ناشی از تصادفات رانندگی نیز 8 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ نوربخش با اعلام اینکه تعداد تصادفات با خودرو سواری در استان نیز 75 درصد کاهش داشته است، بیان کرد: براساس آمار 10 ماهه سال جاری اتوبوس و مینی بوس و تاکسی در استان 2 درصد و واژگونی خودرو 43 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: عابران پیاده عامل 10 درصد از تصادفات در چهارمحال و بختیاری بوده اند.

نوربخش اضافه کرد: 31 درصد عدم توجه به جلو در موقع رانندگی و 23 درصد سرعت غیرمجاز بیش ترین علت تصادفات در چهارمحال و بختیاری را به خود اختصاص داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری رتبه سوم در کاهش تصادفات جاده ای کشور

چهارمحال و بختیاری رتبه سوم در کاهش تصادفات جاده ای کشور