مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 04:252020-02-22سياسي

دیدار رییس بنیاد شهید با با خانواده شهید آیت الله محلاتی


نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز جمعه دوم اسفند ماه در سالگرد شهادت آیت الله شهید فضل الله مهدی زاده محلاتی با خانواده ایشان دیدار و گفت وگو کرد.

- نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز جمعه دوم اسفند ماه در سالگرد شهادت آیت الله شهید فضل الله مهدی زاده محلاتی با خانواده ایشان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در دیدار با خانواده شهید آیت الله محلاتی با اشاره به سوابق مبارزاتی این شهید گفت: شهید محلاتی از پیشگامان مبارزه با رژیم ستم شاهی بود و بارها به دست این رژیم دستگیر شد و تحت شدیدترین شکنجه ها قرار گرفت ولی با ایمان و اعتقاد مثال زدنی راه خود را ادامه داد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد در مورد اقدامات شهید محلاتی پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شهید محلاتی از روحانیون شجاعی بود که به همراه علما و روحانیون تهران نقش پر رنگی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

این شهید عزیز پیش از انقلاب در جمع آوری امضای روحانیون تهران در حمایت از حضرت امام(ره) فعالیت بارز و تأثیرگذاری داشت و در تشکیل جامعه روحانیون مبارز تهران جزو چند نفر اولیه و هسته مرکزی این تشکل بود و فعالیت زیادی برای تشکیل و فعال شدن این گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس بنیاد شهید با با خانواده شهید آیت الله محلاتی

دیدار رییس بنیاد شهید با با خانواده شهید آیت الله محلاتی