مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 03:102020-02-21ورزشي

یدالله محبی: توانایی هایم را به کادر فنی تیم ملی نشان می دهم


پس از مثبت شدن تست دوپینگ کشتی گیران وزن 125 کیلوگرم ازبکستان و سوریه در رقابت های جهانی 2019 قزاقستان، سهمیه المپیک این وزن به یدالله محبی کشتی گیر کرمانشاهی رسید.

- ایسنا/کرمانشاه پس از مثبت شدن تست دوپینگ کشتی گیران وزن 125 کیلوگرم ازبکستان و سوریه در رقابت های جهانی 2019 قزاقستان، سهمیه المپیک این وزن به یدالله محبی کشتی گیر کرمانشاهی رسید.

این آزادکار سنگین وزن عضو تیم ملی کشتی کشورمان در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهارکرد: باتوجه به اینکه این سهمیه برای وزن 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران است، بنابراین باید منتظر بمانم و ببینم تصمیم کادر فنی تیم ملی چیست.

وی تصریح کرد: تا پیش از اینکه خبر تست دوپینگ ورزشکاران قزاق و سوری در رقابت های قرقیزستان منتشر و سهمیه این وزن برای کشورمان ثبت شود، قرار بر این بود که فروردین سال آینده در رقابت های انتخابی المپیک شرکت کنیم و سهمیه وزن 125 کیلوگرم را آنجا بگیریم.

محبی اضافه کرد: با این شرایط اکنون تصمیم با کادر فنی است که فرد اعزامی به رقابت های المپیک در وزن 125 کیلوگرم چه کسی باشد.

وی با بیان اینکه پس از رقابت های جام تختی چهار نفر در 125 کیلوگرم مدعی هستند، عنوان کرد: احتمالا حضور در یک تورنمنت و یا برگزاری رقابت انتخابی درون اردویی تعیین کننده کشتی گیر اعزامی به المپیک باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یدالله محبی: توانایی هایم را به کادر فنی تیم ملی نشان می دهم

یدالله محبی: توانایی هایم را به کادر فنی تیم ملی نشان می دهم