مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 21:162020-02-21سياسي

شمارش آرا در شعب اخذ رای شهری کردستان آغاز شد


بالاخره بعد از چهار بار تمدید، کار رای گیری در شعب اخذ رای شهری حوزه های انتخابیه پنجگانه کردستان پایان یافت و بلافاصله شمارش آرا ماخوذه در دستور کار مجریان قرار گرفت.

رییس ستاد انتخابات کردستان شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه رای گیری تا آخرین نفرات حاضر در شعب اخذ رای انجام می شود، افزود: کار جمع آوری آرا بدون هیچگونه مشکلی در مناطق مختلف استان آغاز شده است.

حسین خوش اقبال یادآور شد: مردم به شایعات برخی سایت های غیررسمی در خصوص نتایج آرا توجه نکنند و فقط از طریق منابع رسمی و ستاد انتخابات استان نتایج شمارش آرا را پیگیری و اطلاعات و امار صحیح را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه آمار و نتایج اعلام شده توسط افراد غیر مسوول مورد تایید نیست، تاکید کرد: شمارش آرا در شعب اخذ رای تازه شروع شده و هنوز نتیجه ای از شمارش و آمارها مشخص نشده که اطلاع رسانی انجام شود لذا به محض مشخص شدن نتایج، از طریق رسانه های رسمی و ستاد انتخابات اعلام خواهد شد.

94 کاندیدا برای کسب 6 کرسی مجلس شورای اسلامی در پنج حوزه انتخابیه کردستان رقابت می کنند.

طبق اعلام ستاد انتخابات استان کردستان در این استان کمتر از یک میلیون و 200 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 58 هزار و 240 نفر رای اولی هستند، دست اندرکاران انتخابات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش آرا در شعب اخذ رای شهری کردستان آغاز شد

شمارش آرا در شعب اخذ رای شهری کردستان آغاز شد