مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 21:162020-02-21سياسي

گلایه برخی شهروندان گرگان از نقشه اشتباه شعب اخذ رای


این عده در گفتگو با خبرنگاران ایرنا اظهار داشتند؛ نقشه یاد شده از سوی فرمانداری گرگان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هم بازنشر یافت ولی آدرس بسیاری از شعب اخذ رای مندرج در آن وجود خارجی نداشته یا با شعبه مربوطه مطابقت ندارد.

فرماندار گرگان و رییس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا در این باره گفت: در برخی موارد شعبات اخذ رای از مسجد به حسینیه که در مجاورات آن قرار داشت منتقل شد اما این موارد معدود بوده است.

محمد حمیدی به ایرنا گفت: در این موارد شهروندان توسط راهنمایان به مکان های جدید راهنمایی شده و رای آنان اخذ شد.

وی بیان داشت: در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا 346 شعبه رای پیش بینی شده که 233 مورد در گرگان و 113 شعبه در آق قلا جانمایی شده و نسبت به دوره قبلی (دهم) انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد شعبات 10 درصد افزایش داشت.

وی ادامه داد: 70 درصد واجدین شرایط شرکت در انتخابات در شهر و 30 درصد در روستاهای گرگان سکونت دارند که برای گرفتن رای آنان 111 شعبه در روستاها و 122 شعبه در شهرها مستقر شده است.

فرماندار گرگان گفت: یک شعبه سیار در شهر، یک شعبه سیار در بخش بهاران و چهار شعبه هم به صورت ثابت و سیار مشترک بین بخش مرکزی و بهاران در نظر گرفته شده و یک هزار و 500 نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را در این شهرستان برعهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه برخی شهروندان گرگان از نقشه اشتباه شعب اخذ رای

گلایه برخی شهروندان گرگان از نقشه اشتباه شعب اخذ رای