مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 20:502020-02-21سياسي

تحت هیچ شرایطی نتایج اولیه انتخابات اعلام نمی شود


دبیر ستاد انتخابات خوزستان با بیان این که تحت هیچ شرایطی نتایج اولیه انتخابات اعلام نمی شود، گفت: زمانی که شمارش به صورت 100 درصدی تایید شود، - ایسنا/خوزستان دبیر ستاد انتخابات خوزستان با بیان این که تحت هیچ شرایطی نتایج اولیه انتخابات اعلام نمی شود، گفت: زمانی که شمارش به صورت 100 درصدی تایید شود، نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

ناظم ثبوتی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که مردم قهرمان و شهیدپرور ایران، دوم اسفندماه حماسه دیگری را رقم زدند و مانور سیاسی بسیار بزرگ سیاسی انتخابات را به تمام دنیا نشان دادند، اظهار کرد: مردم با حضور خود در پای صندوق های رأی، این پیام را به سردمداران استکبار رساندند که باوجود تمام نامهربانی هایی که به ما می شود، همچنان در صحنه حاضر و مطیع و تابع ولی فقیه زمان هستیم.

وی ادامه داد: طبق قانون، زمان رای گیری 10 ساعت بود که در نهایت تا ساعت 24 تمدید شد و خدا را شکر از ساعت شروع رای گیری تا پایان آن، انتخابات در کمال آرامش و بدون هیچگونه تنش در تمام استان خوزستان برگزار شد.

خدا را شکر تاکنون شاهد هیچ گونه گزارشی مبنی بر تخلف در انتخابات نبوده ایم.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: برخی از 14 حوزه اصلی انتخابیه خوزستان نیز مدت زمان رای گیری شان را یکی دو ساعت زودتر به اتمام رسانده بودند اما با توجه به این که و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحت هیچ شرایطی نتایج اولیه انتخابات اعلام نمی شود

تحت هیچ شرایطی نتایج اولیه انتخابات اعلام نمی شود