مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 20:002020-02-21سياسي

صف فشرده مردم ارومیه در شعب اخذ رای/تمدید مهلت رای تا ساعت 24


با وجود اینکه اخذ رای در شش حوزه انتخابیه آذربایجان غربی خاتمه یافته اما در حال حاضر صفوف فشرده و طولانی مردم ارومیه موجب شد اخذ رای در این حوزه تا ساعت 24 تمدید شود.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: مردم انقلابی و مرزدار ارومیه از اولین دقایق آغاز رأی گیری امروز با حضور پرشور خود برگ زرینی به دفتر قطور این دیار افزودند و هم اکنون شاهد ازدحام مردم ارومیه در شعب اخذ رأی هستیم.

با اینکه اخذ رأی در 6 حوزه از 10 حوزه انتخابیه آذربایجان غربی خاتمه یافته است ولی روند اخذ رأی در حوزه انتخابیه ادامه دارد.

ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی در آخرین اطلاعیه خود زمان اخذ رأی در شعبه های شهری در این استان را ساعت 24 اعلام کرد و در حال حاضر کار شمارش آرا در شعبات روستایی و شعبه های حواشی شهرها که اخذ رأی در آنها به پایان رسیده است هم اکنون در محل شعبه ها آغاز شده است.

هر چند که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی آمار مختلفی در خصوص نتیجه آرا انتخابات امروز مجلس شورای اسلامی در حوزه های مختلف انتخاب استان آذربایجان غربی منتشر شده ولی تا این لحظه ستاد انتخابات استان هیچ آمار رسمی در خصوص انتخابات را منتشر نکرده است.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی از اتمام رأی گیری در شش حوزه انتخابیه استان و تمدید اخذ رأی در چهار حوزه انتخابیه خبر داد و افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف فشرده مردم ارومیه در شعب اخذ رای/تمدید مهلت رای تا ساعت 24

صف فشرده مردم ارومیه در شعب اخذ رای/تمدید مهلت رای تا ساعت 24