مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 19:252020-02-21سياسي

پیشگیری از بروز تخلف انتخاباتی با هوشیاری پلیس


مأموران نیروی انتظامی در اقصی نقاط استان با درایت و هوشیاری، مانع از بروز حتی کوچکترین تخلف انتخاباتی شده اند که این اتفاق بی نظیر بسیار جای تشکر و قدر دانی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، احمدعلی موهبتی امشب در قرار گاه امام علی(ع) فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان حضور یافت.

استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای فراوان کارکنان نیروی انتظامی به عنوان تأمین کنندگان اصلی انتخابات گفت: با تلاشهای بی وقفه شما عزیزان امروز بستر مناسبی برای برگزاری یک انتخابات سالم در سطح استان فراهم شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در این استان مرزی به عنوان خط اول جبهه امنیت کشور، احتمال می رفت که در روز برگزاری انتخابات مشکلاتی از سوی برخی گروکهای معاند در بعضی از مناطق استان  به وجود آید،  ولی برخلاف این پیش بینی ها تا کنون هیچ مورد امنیتی در سطح استان گزارش نشده است و بحمدالله این استان امروز جزو برترین استان های کشور در تأمین امنیت انتخابات بوده است.

موهبتی با اشاره به اینکه در هر انتخاباتی بروز تخلف از سوی برخی کاندیداها و طرف داران آنها اجتناب ناپذیر است گفت: خوشبختانه امروز مأموران نیروی انتظامی در اقصی نقاط استان با درایت و هوشیاری، مانع از بروز حتی کوچکترین تخلف انتخاباتی شده اند که این اتفاق بی نظیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از بروز تخلف انتخاباتی با هوشیاری پلیس

پیشگیری از بروز تخلف انتخاباتی با هوشیاری پلیس