مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 18:552020-02-21سياسي

حضور حماسی مردم شرق مازندران در پای صندوق های رأی + فیلم و عکس


مازندران و شرق این استان در دوران مختلف نشان دادند که همواره پای انقلاب و ارزش ها ایستاده اند و اکنون با نزدیک شدن به ایستگاه پایانی انتخابات مجلس یازدهم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از شرق مازندران، امروز مرد و زن و پیر و جوان شرق مازندرانی هم پای همه مردم ایران اسلامی با عشق به ایران و وطن وارد میدان شدند و بار دیگر با حضور حماسی خود نشان دادند که پای ارزش ها باقی می مانند.

  انتخابات نقظه طلایی انقلاب ماست و امروز مردم آمدند تا اعلام کنند که گرانی و مشکلات بر اراده پولادین آنان اثری ندارد و همواره پای انقلاب ایستاده اند.

  رهبر انقلاب اسلامی همواره بر حضور مردم پای صندوق های رای تاکید داشته و دارند، در دیدار اخیر هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی، انتخابات را خنثی کننده بسیاری از نیت های شوم امریکایی ها و صهیونیستها و بدلِ فنِ مکر و کَید آنها دانستند و گفت: تنها راه مأیوس شدن دشمنان، قوی شدن ایران است و یکی از مصادیق ایرانِ قوی، مجلسِ قوی است، مجلسی که بتواند با تصویب قوانین لازم و با هدایت دولتها به مسیر مطلوب، کشور را مصونیت ببخشد.

آری انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی به ساعات پایانی خود نزدیک می شود و با توجه به دغدغه های رهبری باید حضور حداکثری مهمترین وظیفه ما باشد تا با حضور و مشارکت حداکثری ترفندهای دشمنان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حماسی مردم شرق مازندران در پای صندوق های رأی + فیلم و عکس

حضور حماسی مردم شرق مازندران در پای صندوق های رأی + فیلم و عکس