مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 18:102020-02-21سياسي

رنگ انتخاب، رنگ سال ایرانی ها


هر سال در فضای مجازی از رنگ سال سخن گفته می شود رنگی که هر سال از سوی شرکت پانتون انتخاب می شود و طرفداران مد و زیبایی به آن اهمیت می دهند اما مردم ایران نشان دادند که رنگ انتخاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اگر شما جزو آن دسته از مخاطبانی هستید که طرفدار رنگ سال هستید باید بدانید که این رنگ، هر ساله از سوی شرکت پانتون که یک شرکت چاپ و رنگ است و خود را اقتدار جهانی در صنعت رنگ می نامد، انتخاب می شود، شرکت پانتون رنگ سال را براساس آنچه که در فرهنگ و سیاست دنیا رخ می دهد انتخاب می کند.

اما امروز سنندجی های غیور، کردستانی های شهیدپرور و ایرانیان میهن دوست با حضور در پای صندوق های رای رنگ انتخاب را برترین رنگ سال خود برگزیدند رنگی که وحدت و یکدلی مردم را به رخ جهانیان کشید و همدلی و انسجام را به ارمغان آورد.

رنگ انتخاب از انگشت ایرانیان گرفته تا مُهرهایی که بر شناسنامه هایشان نقش بسته است به زیبایی درخشید و زیباترین تصویر را از میان کل رنگ های جهان هستی عرضه کرد.

از دانش آموز 18 ساله و رای اولی گرفته تا پیرمرد و پیرزن عصا به دست، همگی در دوم اسفند 98 زیباترین رنگ را برگزیدند و از رنگ هایی که بر انگشت و شناسنامه خود خلق کردند سرنوشتی یکرنگ را برای کشور خود انتخاب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ انتخاب، رنگ سال ایرانی ها

رنگ انتخاب، رنگ سال ایرانی ها