مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 18:052020-02-21سياسي

کمر کرونا در قم شکست


در دوم اسفندماه، مردم قم شور و شکوهی دوباره آفریدند و با حضور خود پای صندوق های رای، با آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، تجدید پیمان کردند.

- در حالی که از روز چهارشنبه خبر مثبت بودن آزمایشات کرونا در قم اعلام شد، هجمه ای عظیم تبلیغاتی، خبر از عدم حضور شهروندان قمی به دلیل نگرانی از بیماری کرونا می داد و مانور وسیع رسانه ای معاند این گونه القاء می کرد که شعبات رای گیری در قم، خلوت تر از هر زمان دیگری باشد.

ساعت 7 و 45 دقیقه صبح، در حالی که هنوز 15 دقیقه به آغاز انتخابات زمان باقی مانده بود با عبور از کنار برخی از شعب مرکزی در سطح استان قم، مردم در صف در انتظار آغاز رای گیری بودند، به ویژه این صفوف در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به هم پیوسته تر می شد و این ازدحام و صفوف در برخی از مساجد و شعب در مناطق مختلف قم، به چشم می خورد.

مردم قم، فارغ از نگرانی های بی مورد با شور و اشتیاق همیشگی در شعب حاضر شدند و آرای خود را طبق اسامی نهایی داوطلب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را روی برگه ها می نوشتند و رای خود را در صندوق ها می انداختند.

در ساعت 20 با توجه به افزایش مراجعات در برخی از شعب و با اینکه بیش از 320 هزار نفر از مردم قم در پای صندوق های رای حاضر شده بودند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمر کرونا در قم شکست

کمر کرونا در قم شکست