مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 17:552020-02-21سياسي

فرهنگیان پیشرو در مشارکت انتخاباتی


در هر دوره از برگزاری انتخابات در زمینه های مختلف از جمله انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری، فرهنگیان هم در زمینه اجرا، نظارت و بازرسی و هم در عرصه مشارکت و حضور در پای صندوق های رای همیشه اثر پررنگ و پرنمود از خود به جا گذاشته اند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی نیز عرصه دیگر از نقش آفرینی و مشارکت فعال فرهنگیان این استان است.

فرهنگیان 80 درصد عوامل اجرایی انتخابات مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی 80 درصد عوامل اجرایی ، نظارت و بازرسی انتخابات در استان را فرهنگیان تشکیل داده اند که بیش از 25 هزار نفر می باشند.

قاسمعلی خدابنده افزود: حضور فرهنگیان این استان به عنوان قشر زحمتکش و پرتلاش در برگزاری انتخابات بسیار خوب بوده که از آنان تقدیر می کنم.

وی ادامه داد: این میزان حضور و نقش آفرینی نشان از وظیفه مندی این قشر و مسوولیت پذیری آنان دارد.

فرهنگیان پیشتاز در مشارکت سیاسی خدابنده گفت: در حوزه مشارکت مردم در انتخابات نیز فرهنگیان به نسبت سایر اقشار حضور پررنگ تری دارند که با توجه به تمدید زمان برگزاری انتخابات هنوز آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگیان پیشرو در مشارکت انتخاباتی

فرهنگیان پیشرو در مشارکت انتخاباتی