مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 17:352020-02-21سياسي

بانوان؛ پیشتاز در خلق حماسه سیاسی خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به رتبه دوم استان به لحاظ میزان مشارکت مردم در انتخابات در کشور، گفت: در مجموع 52 درصد شرکت کنندگان را بانوان و 48 درصد را آقایان تشکیل می دهند.

- محمدصادق معتمدیان، جمعه شب 2 اسفند با حضور در صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار وزارت کشور، استان خراسان جنوبی به لحاظ میزان مشارکت مردم تا این لحظه در جایگاه دوم قرار دارد.

وی با تأکید بر مشارکت بسیار خوب مردم استان در انتخابات، ادامه داد: تا این لحظه 200 هزار نفر از واجدین شرایط، رأی خود را به صندوق انداخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در مجموع 52 درصد شرکت کنندگان را بانوان و 48 درصد را آقایان تشکیل می دهند.

معتمدیان با بیان اینکه بر اساس میزان مشارکت مردم، خراسان جنوبی پس از استان کهکیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم قرار دارد، افزود: واجدین شرایط در بازه زمانی 25 تا 35 سال، تاکنون بیشترین میزان مشارکت در انتخابات را داشته اند.

وی با بیان اینکه 102 نفر از افراد شرکت کننده در انتخابات، بالای 90 سال سن داشته اند، تصریح کرد: افراد با رده سنی 85 تا 90 سال میزان مشارکت بالایی در انتخابات داشته اند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات در این مقطع حساس، تهدیدات دشمن را خنثی می کند، یادآور شد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان؛ پیشتاز در خلق حماسه سیاسی خراسان جنوبی

بانوان؛ پیشتاز در خلق حماسه سیاسی خراسان جنوبی