مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 17:252020-02-21سياسي

198 هزار نفر برای انتخابات مجلس در استان سمنان شرکت کردند


استاندار سمنان حضور مردم در پای صندوق های رأی را مطلوب خواند و گفت: تا به این لحظه 198 هزار نفر برای انتخابات مجلس در استان شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشناگر شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی ستاد انتخابات استان سمنان ضمن بیان اینکه تا به این لحظه 198 هزار نفر برای انتخابات مجلس در استان سمنان شرکت کردند، ابراز داشت: با توجه به تمدید مهلت رأی گیری تا ساعت 22 امشب پیش بینی می شود این آمار فراتر رود.

وی بابیان اینکه هم استانی ها می بایست آرای خود را قبل از ساعت 22 امشب به صندوق های رأی بیندازند، افزود: با توجه به اعلام تمدید مهلت رأی گیری شاهد حضور و مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رأی هستیم.

استاندار سمنان بابیان اینکه همه افرادی که دل درگرو نظام و انقلاب دارند می بایست در انتخابات مشارکت داشته باشند، ابراز داشت: این مشارکت به معنای اتحاد، همبستگی و ادای دین به شهدا است لذا از هم استانی ها انتظار می رود قبل از پایان مهلت قانونی به یکی از شعب اخذ رأی مراجعه کنند.

آشناگر بابیان اینکه علاوه بر مردم طرفداران نامزدها نیز اخلاق مدارانه رفتار کردند، در ادامه تصریح کرد: این حمایت در چهارچوب قانونی از سوی طرفداران صورت گرفت که این امر برای استان سمنان شایان تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

198 هزار نفر برای انتخابات مجلس در استان سمنان شرکت کردند

198 هزار نفر برای انتخابات مجلس در استان سمنان شرکت کردند