مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 17:162020-02-21سياسي

حضور گسترده سیل زدگان چابهار در پای صندوق های رای


حوزه انتخابیه چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی با یک نماینده در جنوب سیستان وبلوچستان در سالجاری در پی بارندگی های سیل آسا خسارت بیش از سه هزار میلیارد تومانی دید.

مشکلات و ویرانی های سیل نیز باعث نشد تا مردم از حضور در پای صندوق های رای جا بمانند و با مشارکت خوب خود بار دیگر حماسه ای بزرگ آفریدند.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه چابهار در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز چندین نوبت از شعب اخذ رای سطح شهرستان بازدید کرده و از نزدیک در جریان فرآیند رای گیری قرار گرفتم.

رحمدل بامری افزود: در این بازدیدها روند برگزاری، استعلام و احراز هویت، نظارت و بازرسی عوامل و تعامل بین ناظران و بازرسان بسیار خوب ارزیابی شد.

وی بیان کرد: اقشار مختلف مردم از ساعت های ابتدایی صبح امروز با حضور در شعب اخذ رای در آستانه ثبت حماسه ملی دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی هستند.

وی به حضور و مشارکت حداکثری مردم اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان با تمام وجود تلاش می کنند با استفاده از جنگ روانی مردم را از آینده نظام ناامید کنند اما به کوری چشم همه آنها مردم با حضور پر شور خود خیال خامشان را نقش بر آب کردند.

فرماندار چابهار گفت: مردم بار دیگر با عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گسترده سیل زدگان چابهار در پای صندوق های رای

حضور گسترده سیل زدگان چابهار در پای صندوق های رای