مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 17:162020-02-21سياسي

47 درصد از مردم تربت حیدریه در انتخابات شرکت کردند


علی رستمی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه با نزدیک شدن به ساعت پایان رای گیری، استقبال مردم برای شرکت در انتخابات بیشتر می شود افزود: این امر بیانگر مشارکت بالای مردم این حوزه انتخابیه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وی از اقشار مختلف مردم خواست با حضور به موقع در شعب اخذ رای و انتخاب نامزدهای مورد نظر خود، شرکت در انتخابات را به ساعت پایانی شب موکول نکنند.

فرماندار ویژه تربت حیدریه با قدردانی از حضور حماسی مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با تمهیدات صورت گرفته، انتخابات در این حوزه انتخابیه در کمال صحت و آرامش در حال برگزاری است و اقشار مختلف مردم با حضور در شعب اخذ رای در حال انتخاب نامزدهای مورد نظر خود هستند.

رستمی با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه تخلف انتخاباتی در حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات گزارش نشده است افزود: برگه تعرفه رای نیز به میزان کافی در اختیار شعب اخذ رای قرار گرفته است و در صورت نیاز، تعرفه های جدیدی نیز به مناطق مختلف این حوزه انتخابیه ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به بینش باز سیاسی، مردم به این نتیجه رسیده اند که تنها راه مشارکت آنان در امور، تصمیم گیری کشور، مشارکت همه جانبه و فعالانه آنان در انتخابات است و با توجه به این اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 درصد از مردم تربت حیدریه در انتخابات شرکت کردند

47 درصد از مردم تربت حیدریه در انتخابات شرکت کردند