مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 16:252020-02-21بين الملل

حمله راکتی به پایگاه آمریکا در موصل


یک منبع امنیتی عراق با اشاره به اینکه راکت بخشی از دیوار پایگاه را ویران کرده است افزود که هواپیماهای آمریکایی به دنبال این حمله با پرواز بر فراز محل حادثه چتر هوایی ایجاد کردند تا دریابند چه گروه یا فردی موشک را شلیک کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ یک منبع امنیتی عراق امروز جمعه اعلام کرد که ساعاتی پیش پایگاه مخمور مقر نیروهای آمریکایی واقع در حدودا 45 کیلومتری جنوب شرق موصل در استان نینوای عراق با راکت هدف قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری المعلومه از قول این منبع امنیتی، یک راکت در نزدیکی دیوار پایگاه آمریکایی مخمور در موصل فرود آمد.

وی با اشاره به اینکه راکت بخشی از دیوار پایگاه را ویران کرده است افزود که هواپیماهای آمریکایی به دنبال این حمله با پرواز بر فراز محل حادثه چتر هوایی ایجاد کردند تا دریابند چه گروه یا فردی موشک را شلیک کرده است.

براساس گزارش منابع عراقی و آمریکایی، بیش از 5 هزار نیروی آمریکایی در چندین پایگاه نظامی در نقاط مختلف از جمله غرب و شمال عراق مستقر هستند.

دولت عراق، به دنبال عملیات تروریستی ارتش آمریکا که به شهادت سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس(فرماندهان جنگ علیه داعش) و گروهی از همراهانشان، با تصویب طرحی در پارلمان این کشور رسما خواستار خروج نظامیان آمریکایی از عراق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله راکتی به پایگاه آمریکا در موصل

حمله راکتی به پایگاه آمریکا در موصل