مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 16:202020-02-21سياسي

2500 بازرس بر حسن اجرای انتخابات در مازندران نظارت دارند


رییس هیأت بازرسی ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران گفت: 2 هزار و 500 نفر بازرس بر حسن اجرای انتخابات نظارت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، حسن خیریا پور عصر امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات آمل در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازتخلفات در شعبات اخذ رأی بیان کرد: چند مورد جزیی توسط بازرسان شعبه های اخذ رأی گزارش شده که بلافاصله پیگیری و رفع شد.

وی با بیان اینکه براساس هماهنگی های انجام شده در این دوره از انتخابات 2 هزار و 500 نفر بازرس بر حسن اجرای انتخابات نظارت دارند، عنوان کرد:  این بازرسان با حضور در شعب اخذ رای حسن جریان انتخابات را از لحاظ کمی و کیفی در 22 شهرستان و 9 حوزه انتخابیه رصد می کنند.

 خیریان پور با تأکید براینکه علاوه بر این 50 نفر به عنوان بازرسان ویژه وزرات کشور کار نظارت بر اجرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در استان انجام می دهند، گفت: هر گونه تخلفات انتخاباتی را به هیأت های شهرستانی و استانی گزارش می کنند.

رییس هیأت بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندران با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رأی نیز طبق همین گزارشات و بررسی های میدانی، مناسب ارزیابی شده است، تصریح کرد: امیدواریم در ساعات آینده هم حضور مردم در پای صندو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 بازرس بر حسن اجرای انتخابات در مازندران نظارت دارند

2500 بازرس بر حسن اجرای انتخابات در مازندران نظارت دارند