مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 16:052020-02-21سياسي

چرا لحظات آخر انتخابات جمعیت رای دهنده ها زیاد می شود؟


عضو حقوقدان شورای نگهبان دلایل اینکه «چرا لحظات آخر انتخابات جمعیت رای دهنده ها زیاد می شود؟» را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید فضل الله موسوی عضو حقوقدان شورای نگهبان در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره  مجلس خبرگان رهبری  در جمع خبرنگاران ضمن تبریک این جشن ملی به مردم خصوصا جوانان و کسانی که برای اولین بار می توانند نقش مهمی برای سرنوشت کشور داشته باشند و   ضمن تشکر از مردم عزیز کشورمان گفت: مردم  علی رغم همه گرفتاری هایی که دارند از جمله مسائل اقتصادی به صحنه می آیند و در جاهای مختلف مانند سیل، تشییع جنازه شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و انتخابات شرکت می کنند.

علیرغم این که بیگانگان و رادیوها و تلویزیون های مختلف تبلیغ می کنند و حتی شایع بیماری کرونا را که نزدیک نشوید و  تعرفه ها از این ویروس ها دارد ولی واقعاً مردم شرکت می کنند.

حتی در قم شنیدم با اینکه بیماری شایع شده که باید مشارکت را کم کند ولی  آنقدر جمعیت زیاد  به صحنه امده بود که حتی در شهر پردیسان تعرفه کم آمده بود.

وی ادامه داد:  ما به عنوان عضو کوچکی که در این جا به مردم خدمت می کنیم  آماده هستیم که اگر گزارشات تصویری یا صوتی مردم دارند و از طریق  سامانه مردم ناظر و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا لحظات آخر انتخابات جمعیت رای دهنده ها زیاد می شود؟

چرا لحظات آخر انتخابات جمعیت رای دهنده ها زیاد می شود؟