مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 15:462020-02-21سياسي

رای اولی های دیار شهید رییسعلی دلواری احساس غرور می کنیم


استان بوشهر یک میلیون و 160 هزار نفر جمعیت دارد که از این شمار 783هزار و 333 نفر واجد شرایط رای و از این شمار نیز 37 هزار و 659 نفر رای اولی هستند ومشتاقانه با حضور در پای صندوق های رای درنخستین تصمیم گیری برای سرنوشت کشورشان مشارکت کردند.

یکی از رای اولی های بوشهری می گوید: امروز آمده ام بگویم نسل جوان این سرزمین بیدار است و نقشه های دشمن برای نسل سوم و چهارم انقلاب کارساز نیست.

المیرا دهقانی گفت: رییس جمهوری آمریکا باید بداند جوانان ایرانی وامدار خون هزاران شهید و ادامه دهنده راه آنان هستند و توطئه های آنها راه به جایی نخواهد برد.

یکی دیگر از رای اولی های بوشهری گفت: خوشحالم که امروز با یک رای به جمع میلیون ها ایرانی پیوستم و می توانم به نحوی در سرنوشت خود مشارکت داشته باشم.

بهروز رستمی با بیان اینکه هر رای یک ایرانی سلاحی برای ضربه به دشمنان این انقلاب است گفت: جوانان ایرانی امروز ثابت کردند که به ندای رهبر معظم انقلاب و سردار شهید قاسم سلیمانی لبیک گفتند.

یکی دیگر از رای اولی های بوشهری گفت: احساس غرور می کنم که امروز به عنوان یک ایرانی با یک رای برای ساختن ایرانی آباد سهم می شوم.

ندا هاشمی اضافه کرد: همیشه هر چیزی که برای نخستین بار آن را تجربه کردم جذابیت خاص خود را داشته است ولی تجربه نخست برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای اولی های دیار شهید رییسعلی دلواری احساس غرور می کنیم

رای اولی های دیار شهید رییسعلی دلواری احساس غرور می کنیم