مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 15:462020-02-21سياسي

انتخابات در زنجان در کمال امنیت و سلامت درحال برگزاری است


سردار رحیم جهانبخش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمان آغاز رای گیری تا به این ساعت، نظم و امنیت در شعب اخذ رای برقرار بوده و هیچ مشکل و موردی در روند انتخابات مشاهده نشده است.

وی اظهار داشت: پلیس به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت ها قبل تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است.

سردار جهانبخش افزود: نیروی انتظامی زنجان با بسیج امکانات و بکارگیری ظرفیت های بالای خود تلاش می کند تا با ایجاد امنیت مطلوب، دغدغه مسوؤلان و متولیان امر برگزاری انتخابات را به حداقل رسانده و شرایط برای حضور پرشور و حداکثری تا پایان انتخابات، همچنان تداوم یابد.

وی با ابراز امیدواری به اینکه مردم همچنان با شور و شوق پای صندوق های رای حاضر شوند از آنان خواست هرگونه موردی که مربوط به مسائل امنیتی و انتظامی می شود را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا هرچه سریع، اقدامات لازم قانونی انجام شود.

سردار جهانبخش با بیان اینکه شرکت کنندگان در انتخابات با پلیس در تعامل کامل هستند، اظهار داشت: ماموران انتظامی تا پایان رای گیری و تحویل صندوق ها، در شعب اخذ رای حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات در زنجان در کمال امنیت و سلامت درحال برگزاری است

انتخابات در زنجان در کمال امنیت و سلامت درحال برگزاری است