مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 15:402020-02-21اجتماعي

آمادگی ناوگان حمل و نقل و فضاهای عمومی اصفهان برای پیشگیری از شیوع کرونا


شهردار اصفهان هفت دستور ویژه برای آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر فضاهای عمومی شهری در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به معاونان و مدیران شهرداری اصفهان ابلاغ کرد.

- ایسنا/اصفهان شهردار اصفهان هفت دستور ویژه برای آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر فضاهای عمومی شهری در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به معاونان و مدیران شهرداری اصفهان ابلاغ کرد.

قدرت الله نوروزی با تأکید براینکه لازم است شهرداری اصفهان در وضعیت جدیدی که ممکن است سلامت شهروندان را تهدید کند، با آمادگی دقیق و جدی اقدام کند، اظهارکرد: همه ما باید آماده شرایط باشیم تا بتوانیم با افزایش بهداشت فضاهای عمومی، پیشگیری لازم را در این زمینه برای افزایش ایمنی شهروندان اصفهان انجام دهیم.

وی با اشاره به همفکری و استفاده از نظرات دکتر جوادی رییس کمیسیون خدمات شهری و بهداشت شورای اسلامی شهر و دکتر آجدانی مشاور شهردار در حوزه بهداشت و سلامت برای برنامه ریزی در این زمینه، افزود: پرداختن به مواردی در برآورد اولیه مهم و ویژه به نظر می رسید، از جمله معاونت حمل و نقل و ترافیک در اسرع وقت در خصوص اقدامات لازم برای ضدعفونی کردن اتوبوس ها و واگن های مترو تا حد ممکن برنامه ریزی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ناوگان حمل و نقل و فضاهای عمومی اصفهان برای پیشگیری از شیوع کرونا

آمادگی ناوگان حمل و نقل و فضاهای عمومی اصفهان برای پیشگیری از شیوع کرونا