مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 15:402020-02-21سياسي

شعب اخذ رأی در استان همدان به دستگاه احراز هویت مجهز هستند


رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان گفت: تمام شعب اخذ رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان به دستگاه احراز هویت مجهز هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسن میرزایی عصر جمعه در نشست خبری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در چهار دوره، انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود، اظهار کرد: در دوره هایی انتخابات در شهرستان های همدان به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد.

وی ادامه داد: انتخابات الکترونیکی 25 فرآیند دارد که یکی از مهمترین فرآیندها، اخذ رأی الکترونیکی است که در این دوره 24 فرآیند مکانیزه است و اخذ رأی الکترونیکی انجام نمی شود.

میرزایی با بیان اینکه انتخابات الکترونیکی در سه بستر برگزار می شود، اظهار داشت: ارتباط آنلاین در تمامی شعب استان همدان برقرار شد.

رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه هر یک هزار و 287 شعبه استان همدان به دستگاه احراز هویت مجهز شدند، گفت: این دستگاه در کمترین زمان استعلام کدملی افراد را برای تطبیق با اصل شناسنامه اخذ می کند.

میرزایی همچنین تصریح کرد: 229 دستگاه احراز هویت به عنوان جایگزین در اختیار کاربران قرار گرفته که در صورت وجود مشکل در دستگاه ها، جایگزین انجام شود که تا کنون 5 دستگاه جایگزین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعب اخذ رأی در استان همدان به دستگاه احراز هویت مجهز هستند

شعب اخذ رأی در استان همدان به دستگاه احراز هویت مجهز هستند