مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 15:062020-02-21سياسي

شعب اخذ رای گیلان با ازدحام جمعیت روبروست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، محمود قاسم نژاد در ستاد انتخابات استان گیلان در جمع خبرنگاران افزود : از ساعتی قبل شاهد افزایش جمعیت حاضر در شعب و پای صندوق های رای هستیم که همچنان در حال افزایش است .

وی عنوان کرد : پیش از این زمان رای گیری تا ساعت 18 اعلام شده بود اما با توجه به اینکه در بسیاری از شعب برای رای دادن شاهد ازدحام جمعیت هستیم، فرمانداران در شهرهای مختلف استان تمدید زمان رای گیری را درخواست کردند.

وی اظهار داشت: به همین منظور استاندار گیلان از وزارت کشور تمدید زمان رای گیری در استان را خواستند که در این رابطه زمان رای گیری تا ساعت 20 امشب تمدید شد.

رییس ستاد انتخابات استان گیلان خاطر نشان کرد: احتمال اینکه پس این ساعت هم دوباره بخاطر ازدحام مردم پای صندوق های اخذ رای درخواست مجدد تمدید زمان رای گیری را داشته باشیم وجود دارد که البته منوط به موافقت وزارت کشور است.

دو هزار و 559 شعبه اخذ رأی در گیلان آماده دریافت آرای مردم برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است؛ که از این تعداد یک هزار و 654 شعبه روستایی و 905 شعبه شهری است و از مجموع این تعداد؛ دو هزار و 214 شعبه ثابت و 345 شعبه سیار است.

168 نفر از داوطلبان آماده هستند تا در 11 حوزه انتخابیه برای اخذ آرای مردم جهت 13 کرسی نمایندگی مجلس گیلان باهم به رقابت بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعب اخذ رای گیلان با ازدحام جمعیت روبروست

شعب اخذ رای گیلان با ازدحام جمعیت روبروست