مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 15:062020-02-21سياسي

مشارکت در انتخابات تکلیف و حق است


حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی روز جمعه در ستاد انتخابات لرستان با تشکر از تمام دست اندرکارانی که در برگزاری انتخابات تشریک مساعی داشتند، بیان کرد: انتخابات تجلی شعور و عقلانیت مردم است.

وی اظهار داشت: 250 سال نظام سلطه برنامه ریزی کرد که در ایران دین زدایی و اسلام زدایی کند اما این برنامه ریزی در22 بهمن 57 با رهبری امام راحل و جانفشانی ملت مبارز ایران به تباهی منتهی شد.

وی ادامه داد: اکنون آنچه باقی ماند حضور مردم در صحنه های انتخاباتی بود واینها حاصل آن مبارزات بود، ملت ایران همواره در تقابل با استکبار و استبداد بودند تا بتوانند برای رقم زدن چنین روزی تصمیم گیری و تصمیم سازی کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مردم مسلمان ومتعهد لرستان با حضور در انتخابات سهم خود را در قانون گذاری کشور واگذار می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: مجلس یکی از سه رکن اداره کشور است که قانون گذاری دارد و سیاست های کلان را دنبال می کند و حتی ادامه کار دولت به مجلس بستگی دارد.

وی گفت: بدیهی است که باید با شور و شعف در این عرصه ها حاضر شویم و وظیفه خود را انجام دهیم، انتخابات تکلیف است چون سه ضلع اداره کشور است و بودنش در چرخش و اداره امور دیگر نیز تاثیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در انتخابات تکلیف و حق است

مشارکت در انتخابات تکلیف و حق است