مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 15:062020-02-21سياسي

نشاط سیاسی بر فضای انتخابات شهرستان فراهان حاکم است


حسن خزایی پور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: 22 هزار واجد شرایط رای در این دوره انتخابات در فراهان وجود دارد که از طریق 36 شعبه اخذ رای شامل 10 شعبه شهری و 26 شعبه روستایی آرای خود را به صندق ها می ریزند.

وی شمار دست اندرکاران انتخاباتی این شهرستان را 650 نفر اعلام کرد و گفت: این افراد شامل عوامل اجرایی نمایندگان فرماندار و بخشدار، بازرسان، ناظران و اعضای شعب اخذ رای هستند.

فرماندار شهرستان فراهان خاطرنشان کرد: 15 شعبه ثابت و 21 شعبه سیار اخذ رای با آغاز انتخابات در این شهرستان وظیفه جمع آوری آرا مردم را به عهده داشته و شور و نشاط فضای سیاسی، نویدبخش انتخاباتی چشمگیر است.

خزایی پور گفت: تمامی امکانات شهرستان فراهان برای برگزاری هرچه با شکوهتر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیج شده و پشتبانی و تهمیدات لازم تدارک دیده شده است.

وی انتخابات را نماد مردم سالاری دینی و ایجاد وحدت در کشور دانست و افزود: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا امروز حضور مردم در پای صندوق های رای، دوام و قوام نظام اسلامی را دوچندان کرده است.

فرماندار شهرستان فراهان شعار یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را گام دوم انقلاب، امانتداری، بی طرفی و انسجام ملی عنوان کرد و گفت: برگزارکنندگان انتخابات، امانت دار مردم بوده و باید از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشاط سیاسی بر فضای انتخابات شهرستان فراهان حاکم است

نشاط سیاسی بر فضای انتخابات شهرستان فراهان حاکم است