مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 15:052020-02-21سياسي

شور انتخاباتی در مناطق زلزله زده آذربایجان/ در « میانه» انتخاب


آذربایجان و جان ِ زلزله زده اش، بار دیگر شور آفریده؛ شوری که در نگاه رأی اولی ها و در چهره خمیده قامت بزرگ ترهایش موج می زند.

امروز روز زندگی است، - خبرگزاری فارس از تبریز- محبوبه شمس: پاییز که رسید، در هفدهمین شب آبان ماه، آذربایجان لرزید، میانه لرزید، سراب لرزید، و جان  مردم ایران زمین هم از غم این لرزش، لرزید.

پزهرا و ریحانه ی شیرین زبان مان اگر بودند، امروز دست در دست پدر و مادر به مسجد روستا می رفتند و احتمالا متصدی صندوق اجازه می داد این غنچه های فردا، انگشت خود را به مهر انتخابات هم بزنند تا از الان شور مشارکت را در دل بکارند.

آن دو و چند هموطن دیگر اما پس از آن شب سرد دیگر در میان ما نیستند؛ با این وجود مردم روستای ترک میانه و دیگر روستاهای آسیب دیده از زمین لرزه پاییز، ساعت هاست به رسم مشارکت، با انگشتان جوهری نشان داده اند اگر چه جای آن زخم همیشه بر جان و دلمان هست، اما فردا را می سازیم برای نو گلانی که تاب داغشان را نداریم.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، رنگی از زندگی به مناطق زلزله زده میانه و سراب و ده ها روستای کوچک و بزرگ این منطقه بخشیده و مدارس و مساجد این مناطق از صبح امروز حضور مردمی را به نظاره نشستند که به همه ما درس ایستادگی دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور انتخاباتی در مناطق زلزله زده آذربایجان/ در « میانه» انتخاب

شور انتخاباتی در مناطق زلزله زده آذربایجان/ در « میانه» انتخاب