مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 14:252020-02-21سياسي

پیشگیری از وقوع تخلفات در استان انجام شد


رییس هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان همدان گفت: با اقدامات مناسب از وقوع تخلفات در کارکنان دولت و داوطلبان جلوگیری به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمودرضا عراقی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با ستاد اجرای انتخاباتی، هیأت بازرسی نیز شکل گرفت اظهار کرد: دبیرخانه هیأت بازرسی و شکایات، مدیرکل بازرسی و نظارت استانداری همدان توانستند کمک شایانی به برگزاری انتخابات انجام دهند.

وی با بیان اینکه سیاست ما پیشگیری از بروز تخلفات بوده است افزود: هرجا احساس کردیم که کاندیداها و یا عوامل اجرایی اطلاع کافی در مورد قوانین نداشتند، آموزش های لازم ارائه شده است.

 رییس هیأت بازرسی انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه هر سه شعبه اخذ رأی یک بازرس داریم و دیگر سربازرس نداریم تصریح کرد: بازرس ویژه در هر یک از شهرستان ها تعیین شده و در حال حاضر فعالیت می ‍ کنند.

وی با اشاره به اطلاع مشکلات به مراجع ذیصلاح ادامه داد: هیأت بازرسی در کنار هیأت اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات قرار دارد.

عراقی با اشاره به اینکه ما انقلاب کردیم تا مردمسالاری دینی محقق شود خاطرنشان کرد: در کنار حفظ شعائر دینی، مردمسالاری هم داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از وقوع تخلفات در استان انجام شد

پیشگیری از وقوع تخلفات در استان انجام شد