مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 14:252020-02-21سياسي

تشدید نظارت ها بر شعب اخذ رای همزمان با تاریکی هوا/درخواست تمدید دو ساعته اخذ رای


رییس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: با توجه به اینکه در شب امکان دارد افراد سودجو مبادرت به خرید و فروش آرا داشته باشندبه عواملی انتظامی و امنیتی اعلام شده نظارت ها تشدید شود تا انتخابات سالم و پر شکوهی داشته باشیم.

- ایسنا/گیلان رییس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: با توجه به اینکه در شب امکان دارد افراد سودجو مبادرت به خرید و فروش آرا داشته باشندبه عواملی انتظامی و امنیتی اعلام شده نظارت ها تشدید شود تا انتخابات سالم و پر شکوهی داشته باشیم.

محمود قاسم نژاد دقایقی قبل با حضور در جمع خبرنگاران در ستاد مرکزی انتخابات استان گیلان، ضمن قدردانی از تلاش عوامل اجرایی انتخابات در سطح شعب و ستاد، اظهار کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازسامانه جامع انتخابات حضور مردم گیلان در زمان عصر بیشتر از صبح است.

رییس ستاد انتخابات استان گیلان افزود: تجربه برگزاری انتخابات در استان نشان می دهد مردم گیلان همواره در زمان عصر حضور بیشتری در پای صندوق های رای دارند که با توجه به تاریکی هوا تقاضا داریم مردم هر چه زودتر پای صندوق های اخذ رای حضور یابند.

وی گفت: با توجه به اینکه طبق قانون مدت زمان برگزاری انتخابات 10 ساعت پیش بینی شده و لذا دقایقی تا پایان 10 ساعت اول انتخابات نمانده، طی درخواستی که استاندار گیلان از وزیر کشور مبنی بر تقاضای دو ساعت تمدید در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت ها بر شعب اخذ رای همزمان با تاریکی هوا/درخواست تمدید دو ساعته اخذ رای

تشدید نظارت ها بر شعب اخذ رای همزمان با تاریکی هوا/درخواست تمدید دو ساعته اخذ رای